Tuesday, November 11, 2008

Celebrating Sisterhood

This past weekend was jammed pack!! I had my 2 "bestest" blog buddies actually come visit me!! Ms. Adrienne & Patrice!! :o)

On top of that we had our NCEE (N.C. Ebony Elite) Yarnsploration too!
(Here is when we had visit #1, visit #2, and visit #3)

So it was a major weekend! And SO much fun!! But I am still tired so you all will have to view what a great time I had on my slide show :o)



However, my gurls Adrienne & Patrice came thru with wonderful details of their trip here! So go check them out to really get a good feel for the weekend (yeah I am still tired - they didn't let me sleep y'all haha- and lazy..besides I already live here! LOL)

Thanks to all the Ebony Purls that made there way to the Queen City!!

Toni
Niki
Renee
Jenifer
Wendy
Tanesha
Michelle
Azure
Yamani

But most importantly to Adrienne and Patrice for making the very special trip they made just to see me!! :o) It was great!!!

24 Comments:

  1. Channon said...
    Yay! A little girlfriend time is always a good thing.
    kim said...
    Oh, how great it is to get together with good friends and enjoy. I'm glad you had a fun time!
    Adrienne said...
    I had soooo much fun!!!! Thanks for having us :-)
    Pajnstl said...
    omg i had soooo much fun! €hanks again for letting us take over your house, car, and sleep!!! i know you were ti-red!! lol

    love you chic!
    cici said...
    ahhh that was great! I am so happy for all of you. Nothing like a sistah friend:D
    knitnsticks said...
    Ohhh! The slideshow was going and without reading anything... I said "Purl's been to Mary Jo's"!!! I lived in Shelby for a couple of years and when I discovered Mary Jo's, it was like a heaven has come to earth moment for me. So, were there lots of good buys? I'm in VA now, near Roanoke, and have been considering a trip south for a while...might need to stop in Charlotte, too. Need more yarn now than fabric!!
    Fergie said...
    Great Post! Looks like a good time was had by all. Yarn, fabric, buttons...looks like you guys did some stimulating of the economy.
    Jeanine said...
    Oh I LOVED looking at all of the pictures. WHAT FUN! I KNOW you must have been on an all time high.
    Lynette said...
    what a great time!!! sistergirlfriends groups are great! i loved your slideshow. if/when i get to NC, i'll be sure to look you all up. OR if you're in chicago, please look me up. LOL
    cpurl17 said...
    It looks like y'all had a wonderful time and I'm glad to see you're doing your best to stimulate the (fiber) economy!!
    M said...
    That is so wonderful that you've all developed such great Blog friendships.
    DeltaPurl said...
    I had so much fun Saturday! I will have to make more trips to Charlotte to hang out! I told Patrice and Adrienne, I am making myself a part you the e-bff club....LOL
    Michelle said...
    Looks like you ladies had an awesome time! How lucky you are to have such a great group of knitty friends!!!!
    diddlinaknits said...
    Wow looks like some Super Fun!! Must have been so great to have them over.
    Nik said...
    I am jealous of the fabric shopping.
    Cas... said...
    Now that looks like fun! I mean lots of fun! I'm glad you ladies had a chance to meet.
    Renee said...
    I had the BEST time! I am still talking about the Frenchie and the fried pickles!
    tiennie said...
    How very fun!!
    jerseytjej said...
    I would have loved to be there! Adrienne and her mighty camera, scrapbook and class reunion "GLAMOUR DONT's" be killing me! Gina
    Aura said...
    Shopping is always so much fun with friends around. Looks like your friends also have an interests in sewing. Some day I hope I'll be able to get back to sewing. Really loved your slide presentation.
    Diana said...
    hey there! it's Diana - met you at Charlotte Yarn a couple weeks ago. looks like you guys had a fun weekend! which yarn store did you go to? i was at Hancock just earlier today.

    anywho, maybe i'll see you at a BAM some time?

    :) Diana
    Psyched2Knit said...
    WOW!!!! So Many buttons! It looked like a great time! Thanks for your comment on my blog, by the way, it was nice to get your support.
    TLCknits said...
    Happy to hear you had such a great time!
    anna said...
    Man, I swear I miss all the fun outings living so far away. Looks like y'all had so much fun!!! ^_^

Post a Comment